sobota, 27 lipca 2013

Siemkaa

 Wybaczcie...

Hejka na początek chciałam was przeprosić za to że długo długo długo..... mnie nie było, no wiec sorka.....:* No wiecie miałam swoje powody..... ahh ten czas tak szybko leci, jeszcze nie dawno zakładałam tego bloga eh.. no więc może zaczniemy jeszcze raz....

Wakacje

No i w końcu mamy wakacje ech.... ja na razie byłam u mojej dawnej kumpeli i ....... i już nigdzie. Wszyscy tak się cieszyli że już wakacje, no cuz  ja tez, do września już coraz bliżej, a dla mnie wakacje dopiero się zaczeły. Tak wgl. to zaczęłam grać na saksofonie w orkiestrze :D gram juz dwa tygodnie i dzień, no i co tam mówić prawie codziennie próby, ale mi się to podoba. Lubię chodzić na próby, mam wolny tylko wekeend ale i tak w sobotę już chcę poniedziałek i znowu probe, a i jak coś to gram na saksie altowym no tego większego nawet nie mogła bym unieść..... Ech co tam jeszcze u mnie NIC....  a co tam u was??? Wakacje, co tam jeszcze o wakacjach u mnie nudy pewnie jeśli będę jeszcze gdzieś jechała to nad jezioro, szkoda... moja psiapsióła co roku jeździ, lata, pływa w różne miejsca zazdroszczę jej aha i chciałam ją jeszcze przeprosić za to ze wypiłam jej całą butelkę wody.  Jak mogłam o tym zapomnieć spałam jeszcze w namiocie cztery razy z moją psiapsiółą Natalią. Na razie koniec to narka i do następnego razuuuu......:D

4 komentarze:

  1. Ciekawy, fajny blog;)
    Zycze niezapomnianych wakacji!:)

    ZAPRASZAM DO MNIE:
    http://my-reflections-and-more.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam do nowej ocenialni blogów! Więc... jeżeli nie boisz się krytyki to zgłoś bloga!
    http://trochekrytyki.blogspot.com/
    PROWADZIMY NABÓR!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehe, wakacje wakacjami, ale już prawie połowa...
    Ja niestety nie miałem okazji nigdzie wyjechać, ale w sierpniu możne przyjedzie mój kuzyn - zawsze coś :D
    mlwdragon.blogspot.com
    historiaadam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń